Nurcan__ Merhaba hanımlar, hazır her yerde indirim varken eksikleri alayım dedim ama markaya karar veremedim. Pişik kreminde dalin sebamed ve bepanthol arasında kaldım. Siz hangi markaları tercih ettiniz pişik kremi ve burun aspiratöründe?
Ezgiylmz2133 Nurcan__ Ben ilk çocuğumda mustela pişik kremi kullanmıştım çok da memnundum bu bebeğimde de kısmetse mustela kullanmayı düşünüyorum tavsiye ederim👍🏻
Zeydasaf Nurcan__ Canım burun aspiratoru pek tavsiye etmiyorum burun spreyi vermişti doktorumuz çok memnun kaldm tonimer lab baby ismi rahatlıkla kulanabilirsn