Pcoslubiranne aynen canım bende diyetisyenin verdiği listeye uyuyorum 5.ayımdan beri hiç bir şekilde liste dısına cıkmadım herşeyi harfiyen uyguladım 10kilo verdiö bebepimde cok kilolu depil suanda 37 haftalığız az kaldı doğuma herşey yolunda cok şükür sadece bu son zamanlar şekerim sabahları kahvaltıdan sonra yüksek cıkıyor sebebibi anlamıyorum yediğim kahvaltı beni doyurmuyo bile ama bu son zamanlar sadece kahvaltılr yüksek cıkıyor buda beni beebğime birşey olur diye çok korkutuyor akşamları yemek yiyorum vs onlarda hiç bir prblem yok doğuma 10gün kaldı ama artık bu korku benim canıma yetti yani:(