ayse1205 canım ben öyle oldum adet olduğumu sandım ama çok az geliyordu her ay olduğumdan ama bende kansızlık olduğundan dolayı normal geliyordu ama diğer aylardan tek bir farklılık vardı göğüslerim çok hassastı damarları çıkmıştı birde beklemiyorduk eşim varikosel ameliyatı olmuştu birbuçuk senelik evliliğim boyunca eşim çok yanımda da kalmadı askeri personel olduğundan ümitsizdik ama çok şükür adet olduğumu sanıp 5 gün sonra hamile olduğumu öğrendim hemde gebelik testin de koyu çift çizgiyle