Deniztuba Selam güzelim seni çok iyi anlıyorum, ben de kuvvetli bir şekilde kız hissediyorum bebeğimi ancak 12. Haftada erkeğe benzetti doktorumuz, 16. Da pipi fotoğrafı verdi. Ben de hala bir umut detaylıyı bekliyorum çünkü perinatolog bakacak. Senin detaylıyı da perinatolog baktıysa gözden kaçırma ihtimali çok zayıf 😕 Ben de muhtemelen yine pipiyi göreceğim. Hepimiz için hayırlı olsun oğluşlarımız, Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin 💖