Doluemel Merhabalar bugun kontrolden geldim bebegim 1950 doktorum az oldugunu soyledi beslenmeme de dikkat ediyorum ama ne yapmam gerekiyor bilmiyorum😔
Musal Doluemel hurma muz kestane ama özellikle hurmayı tavsiye ediyorum ben ilk aylarda her gün ilaç gibi hurma yedim yani üçüncü ayda başladım dört ay felan yedim hurmayı. bebeğim ilerde gidiyordu kilosu o yüzden kestim...
Lalemm86 Doluemel cnm ben 33+2 de gittim 2300 olmuş normal besleniyorum ekstra bişi yapmıyorum bence bi peritonılojiyede gidin isterseniz içiniz de bişi kalmasın