Deletedmom0010
Kızlar bugün Dr gittim kafif 1 kere siyaha yakın lekelenmem oldu durdu Dr kan uyuşmazlığı var diye iğne yaptırdı artı progestan iğne yazdı kesemmiz güzel büyük ama bebek küçük dedi ve henüz kalp atimiz çok yavaş yok denilecek kdr az dedi yani neypamm gerek morlajm çok bozuk böyle bir durum yaşayan varmı bebeği gelişen sonradan