ipekveannesi oğlum ilk dogdugunda almıştım 6 sene önce kullandım gerçekten çok memnun kaldım... bir gün emzirdim yan yatırdım aniden döndü ve kustu boguluyordu o olaydan sonra aldik ve kullanmaya başladım bence gerekli birşey gece falan iyi oluyor... şimdi ikinci çocuğum olacak ondada kullanıcam... tavsiye ederim...