Bebisim_1208 kilo aldırıyor teyzem yemişti zamanında. Fakat çok fazla glikoz şurubu içeriyor şeker açısından risk oluşturabilir. Meyveye bile doktorlar bir porsiyon diyo. Doğal meyve şekerini vucüt parçalayabilirken yemeyin denilyosa temkinli olmakta fayda var diye düşünyorum. 2 3 adet nefsni köreltmektn de bişi olmaz herhalde canınız çok çekerse