Milalevent bende rüzgar oğlum diye sesleniyodm rüyamda görmüştüm ama kızım olacağını düşünüyodm ciddiye almadım, iki üç ay sonra ikiz kız olacağını öğrendim daha sonra bi kız bi erkek olacağını öğrendim. Bende rüzgar koyucam galiba eşimin çok içine sindi. Yani aklımıza takılıp rüyamıza girmiş olabilir bence koymak zorunda hissetmeyin