Filiz_38 İlk kızımın adı Zümra Melek. 2.gebeliğim de yine kız bebiş bekliyoruz🤗 Ablası Simay ismini çok sevdi onu istiyor.Bizde yine iki isim koyucaz düzen bozulmasın diye🙈 İsimlerin anlamları kadar Kuran’da geçmesi de bizim için önemli.. Aklımızda ki isimler Simay Lina. Serra Lina. ( Aysima ve Hira isimlerini de düşünüyoduk ama Kuranı Kerimde geçmiyor🤦♀️)
Didi6 Filiz_38 Lina da Kuranda geçmiyor canım. Kuranda geçen kelime Line, Lina değil. Aysima ve Hira Lina'dan daha anlamlı isimler hem.