Nihanciba Merhaba 36.haftadayım ve bebeğimin kilosu 3000 kg artık çok bunaldım sezeryan doğum istiyorum 37haftaya girdiğimde doktorumla konuşup doğursam küvezde kalır mı bebeğim 3hafta önde gidiyormuş
mrvdrmz Nihanciba sabretmelisin bebeğini düşün orada gelişimini tamamladığında o gelmek isteyecek zaten🙏
20182019 Nihanciba cnm benmde sezaryn ilki gecen sene oldm hamileym 34 haftalk inan bende bunaldm dogsun diye can aryrm resmen 😒agrlari sızıları hic btmyr
Nihanciba Benim doktorum 38 e girdikten sonra alabiliriz dedi 25 .11de tam 38haftalık oluyorum dua edin bana🙏🙏🙏hepimizi allah kurtarsın sağlıcaklı minişlerimizi kucagımıza alalım
Anneee3 Nihanciba ultrasona göre 39 oluyorsunuz bebeğin kilosu iyise gelişimi bence doğura bilirsin sakıncası yok önde gitti için