Serpil02 ablam kadın doğum hastanesinde personel, ona anlattım o da çok yanlış özel hastaneye git en azından orda tekrar muayene ol bizim burda kalp atımı yavasladiginda yatış verilip takibe alınıyor gerekirse bebek beklemeden alınıyor dedi bende 3.iyi çıkınca iyidir herhalde dedim çıktım hastaneden uyuyordur diye düşündüm 🤔