Bahar4516 Doktor bugun verdı bana alttan muayeneden sonra bır damla lekem geldı dıe ama yanılmısta olabılırsın dedı genede her ıhtımale karsı ıc dedı bu hap sakıncalı degıl dımı? Yanıldıysam dıye korkuyorum
Ylzmeric Bahar4516 yok canım sakıncalı değil tam tersi bebeğini güvene alıyor diyebilirim bende kullandım. Çok şükür şuan hıc skntimiz yok
Bahar4516 Ylzmeric cok sagol burda kafa yoruyorum sanırım insanların ama ılk gebelıgım ve cok korkuyorum oyuzden hep soruyorum
Loresima3 Sakıncalı değil canım, rahim duvarını kalınlaştırıp düşüğü önlemek için kullanılır 10 haftalık hamileyim, dr um en başından beri kullandırtıyor ki hiç lekelenmem olmadı, önlem amaçlı. Gönül rahatlığıyla kullan
ilknur11 Burcu1234korkulacak bisey yok canım, bu düşüğü önlemek için bi ilaç önlem amaclı vermiş olabilir, bende ilk aylar kullanmıştım, bir dönemde ağrım çok oldu diye vermişti doktorum