-Elif- ben de hamile oldugumu ogrendigimde 85 kgdum.bu yuzdeb belki bir sikinti olur diye bir dahiliyeciyle konustum. Troid, seker, kalp ekosuna kadar bir suru test yaptirdim ki olasi bir durum varsa onlemini slabilelim.Drum kilolu hamilelerin hamilelik sekerine yakalanma ihtimalinin yuksek oldugunu soyledi. Bu yuzden yeme duzenini komple degistirdik. Seker, unlu gidalar, islenmis gidalarin hepsini hayatimdan cikardik. Gunde 4 ltreye yakin su iciyorum. Kahve cay kontrollu tuketiyorum. Yapabilirsem hegun yurumeye calisiyorum. Tahin ve zeytinyagindan baska bir yag yemedim.balik pek yiyemedigim icin omega 3 takviyesi aliyor avokadoyu da cok tuketiyorum.seker olarakta hurma,kuru kayisi, pekmez ve bal yiyorum ara ara. sukur 23 haftaya kadar 86kg olarak geldim.mesela 10 gundur ev tasiyorum yeme duzenim degisti mecbur ekmek arasi ya da disardan yemek zorunda kaldim hemen kabiz oldum. Midem yanmaya basladi.O yuzden istikrar cok onemli.Ben hayatim boyunca hep kgluydum.hamileligimi firsata cevirmek saglikli yeme duzenine alismak istiyorum..esim emzirme doneminde de boyle devam edip bir de spora gidersem hayatimda gormedigim kglara inebilecegimi soyledi.guzel bir hayal...