06-06060a KIZLAR OKSAPAR 0,8 LİK VARMI ÜRETİMDE BN ŞİMDİ 0,6 LIK KULLANIYORUM DOKTORUM YÜKSELTE BİLİRİZ DEDİ 0,8 LİK VARMI YOKSA SANIRIM GÜNDE 2 TANE VURCAM :(
Ikigozumuncicegi 06-06060a canım ben 04 lük kullanıyordum bide 06 lik var diye biliyorum. Bi eczaneyi arayıp sorabilirsin daha iyi bilgi verirler 😊
06-06060a Ikigozumuncicegi sordum ama çok net konuşmadılar bnde şuan 0,6 kullanıyorum senn kaç geninde var pıhtılaşma
Ikigozumuncicegi 06-06060a 🤷♀️ test yapmadan başlamıştık kullanmaya. 1 dis gebelik 1 düşükten sonra.. şimdi 3 buçuk aylık oğlum var 😊