Medusa6 Allah yardımcınız olsun. Merak etmeyin bu günler de geçecek . Benimde ilk bebeğim üç gün küvezde kalmıştı ama benim için daha zordu çünkü eve gelip üç gün benimle kaldı sonradan ayrıldık. İnanın bana daha kucaklamadan emzirmeden ayrılmak daha kolaydır. Ben de her gece ağlıyordum ama geçti. Sizde böyle düşünün üzülürseniz sütünüz olmaz. Kaç kilo doğdu bebeğiniz?