Tugceyildizzz Ben 4. Aydan beri lierac kullanıyorum şu an 26. Haftadayım 6 kilo aldım henüz çatlak yok. Herkes vücut yatkınsa nolursa olsun çatlama olduğunu söylüyor 🤷♀️ Onun haricinde sürekli nemlendiriyorum, duştan sonra da bebek yağı kullanıyorum çatlasam bile vicdanım rahat olacak 🤭
Kullanım olarak lierac çabuk emiliyor o açıdan memnunum kokusu da rahatsız edici değil