Nur_Nur merhaba doktorum başka testler yanında insulin direnci ve HOMAIR istedi geriye kalanları sağlık ocağında yaptırdım. bu iki testi yaptırmak için devlette kadın doğumdan mı randevu almam lazım? dahiliyeden de alsam olur mu? sadece bu tahliller için başka "gebelere bakılmaz" yazan doktordan alsam sorun olur mu? bilgi verebilirseniz çok sevinirim
Nur_Nur Nur_Nur Istanbul bağcılardayım doktorun istediği laboratuarda 160 tl esenler avicenna 96tl dedi daha uygun yapabileceğim bi seçenek olsa memnun olurum
deletedmom309 İki gün önce yaptırdım özel hastahanede; insülin ve glikoz her ikisi için toplam 44 tl ödedim.