Moonlight
Arkadaşlar merhaba ben adet tarihime göre 8+4 günlüğüm ama ultrasonda geç gebelik olduğu için iki hafta geriden geliyorum 6+4 günlük olarak gözüküyor. Benim kese yavaş gelişiyor diye her hafta kese büyüyor mu büyümüyor mu diye kontrole gidiyorum. Çok şükür ufakta olsa gelişme var kesede. Bugünde son kontrole gittim doktor bana kese de büyüme var yolk kesesinide az da olsa secebiliyorum fakat kese içinde biraz kan pıhtısı var sağlıksız bir gebelik sonlandırmak gerekiyor dedi. Ben müsade etmedin şimdi başka doktora kontrole gidicem. Böyle bişey ile karşılaşan var mı acaba. Bana yardımcı olur musunuz