Beyzaalya benim doktorda erkekti sürekli karından bakıyor diye eşim kabul etmişti erkek doktora gitmeyi 18 gün önce doğum yaptım ebeler yaptirdi doğumu 1 ay sonra gel rahim toparlanmış mi diye bakalım dedi doktor bende alttan bakarsa bayan doktora gitmeyi düşünüyorum o yüzden sordum☺️