[silindi] Canım konya dayım bende özel hastaneye gidiyorum kontrole ama doktorum devlete yönlendirdi. Bende kara kara ayni senin gibi düşünüyordum. Randevu almak daha iyi olur dedim ve aradım. Randevu veremeyeceklerini söylediler . " YEŞİL ALAN "dedi bana bunu özeldeki doktorumuz açıyormuş bilgisayar üzerinden acarsa randevu alıp randevu sistemiyle rahatca gidiyormuşuz. Doktorumla konuşucam bugun.