Arkadaşlar benim oğlum kreşten uyuz kapmıştı doktorlar anlamadı el ayak hastalığı yok şu yok bu dediler hepimize septi bütün evi ilaçladık koltukları halıları yıkattırdık büyük çarşaflar kılıflar hepsini kaynattım karın, göbek çevresi, koltuk altı, bacak bileklerde böcek ısırığı gibi öldük kaşınmaktan şimdi geçmişti çok şükür dedik kaynanamda da varmış gitmiştik geçen şimdi tekrar başladı bizde. Çok illet inatçı bişey Doğuma kadar geçmesi lazım kızlar yoksa bebeğimize de geçiyor Allah korusun