Sukusu Arkadaşlar henüz 7. Haftamdayım çatlaklara karşı şimdiden önlem alıyım diye her duştan sonra göbegime ve gögüslerime bebe yağı sürmeye başladım. Fakat minik sivilceler çıkmaya başladı sürdüğüm bölgelerde 😔 sizce vücudum yağlı olduğu için mi bebe yağı sivilce yaptı? Napsam çatlak oluşmasını istemiyorum tecrübeli olanlar yada bilgisi olanlar yardımmm lütfen ♥️
Decetinky Sukusu ben 32.haftadayım her duştan sonra zeytinyağı sürdüm hala devam ediyorum cok memnunum. Doğum yaklaştıkça göğüslerinizede sürün
Birsennce Bende hemen başladım yap kullanmaya ama bebe yağı değil, hindistan cevizi yağı kullandım. 38. Haftadagım çok az çatlamam oldu. Her duştan donra değil sabah akşam sürmelisiniz bence