Zuhaldrd Merhaba kızlar 38+3 deyim. Son 2-3 saattir 10 dk bir bıçak saplanıyo gibi hissediyorum bu belirtileri yaşayan oldu mu?
busrasahinn Zuhaldrd Allah yardımcın olsun canım benimde doğum sancilarim böyle başlamıştı yurudugunde hareket ettiğinde geçmiyorsa doğum sancilarindir
Essdmr Zuhaldrd 10 dakikadan aza düşünce başlıyor doğum benim öyle olmuştu. 10 dakikayla başlayıp 3 4 dakikaya düşmüştü 😌