Kemin bende 29+2 ken gittim şu ana kadar bir şeyim yoktu. Sancım çok var ama nst de çıkmadı. Çıksaydı hastaneye yatacaktım karnımda ki kaslar çok gerilmiş ondan dedi ilaç verdi kasılmalarım için 1 hafta sonra düzelirse sorun yok dedi ama eğer düzelme olmazsa çok riskli diye
14 ay önce kendi isteğimle sezaryan yaptım şimdi çok rahat normal Doğum yapabilirsin düzelmeyip ilerlerse dedi doktorum her an herşey de olabilir dedi hep yatıcaklarına oğlunla ilgilenmeyeceksin ona bakman bile doğumun olmasını sağlar diye şu an yasaklı bir çok şey bebeğimin gelişimi 2 hafta önde yazık etme dedi çok moralim bozuk eşim de annemlere bıraktı bebeğimizi dün bugün beni de bırakacak baksınlar diye pazar günü tekrar gideceğim ne olucak bilmiyorum