Sevimliars
Kızlar merhaba 16haftalik hamileyim ve doktordan dolayı hiç yüzüm gülmedi insanlık olarak çok iyiler ama ya yurt dışı seyahatinde oluyorlar ya da geçici görevde oluyorlar... ve normalde bugün 3 li taramam yapılması lazım doktorum cuma gününe kadar yokmuş ve uzun zamandır ikili tarama hariç ultrasona da girmedim bebeğimi de çok merak ediyorum ANKARA YENIMAHALLE E.A.H gidip memnun kaldığınız doktor var mı varsa yardımcı olur musunuz???