nesliibb 33+5 hamileyimm. 3 gündür karın ağrım vardı doktoruma söyledim gel bakalım dedi. nst deyim şuan. bu ekrandan sancım olup olmadığını masıl anlarımmm ??
MuhammedhafsanuriBetul nesliibb yesil olan sancilar canim 20 30 40 100 küsur oluyor ufak yazi olan büyük rakamin yaninda habire sayıyor