Kızlar ben 20 + 3 günlük hamileyim hep sol tarafıma yatmaktan bıktım😔 Sağ tarafıma yattığımda rahat edıyorum ama birçok kişiden özellikle hamilelerden sırt üstü ya da sağ tarafa yatmak, bacaklardaki ana damarlardan kalbe olan kan akışını azaltıyor ve bu da anne karnındaki bebeği etkilediğini ve Hamileliğin ilerleyen zamanlarında sağa tarafa yatmanın ölü doğum riskini arttırdığını söyledikler. Biraz araştırdım gerçekten de sol tarafa yatmak gerekiyor muş ama bıktım artık ya uyandığımda kendimi sağa tarafta buluyorum size de böyle oluyor mu ?