Merve7 Merhaba anne adayları 🤗 Bebeğiniz için yatak aldınız mı aldıysanız hangi yatağı aldınız. Ben çok kararsız kaldım.
Beyzanurlina Merve7 ikeadan aldım ben beşigi yatagıda ayrı bı ücretti tabi 150 tl falan onu aldm ama nasıl blmıyorum Gelince görcez🤔
Suradamar Merve7 annem yeğenlermin hepsine normal yatak üzerine yün yatağı yaptı şimdi ben hamileyim banada öyle yapıcaz inşallah yün her zaman daha sağlıklı. İmkanınız varsa öyle yapın
Vera18 Ben park beşik aldım ilk etapta üst kademede yatacagı için sünger yatak tercih ettim. Baya bir araştırdım yumuşak yatakları pek önermiyorlar.
Beyzanurlina Ozge2441 https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/mobilya-urunleri/90362412/solgul-bebek-karyolasi.aspx?gclid=CjwKCAiAqqTuBRBAEiwA7B66hRUOl6fRXcCNUNmJaL6DZjBXeoaSIFZVsCRGunM7bK83oJN1ufBKMhoCw34QAvD_BwE Bunu aldık kuzum yan tarafta yatagını gosteriyo
Filiz_ Park yatak aldim. Içine e bebeğin pamuklu yatağını aldım daha sağlıklı olacağını düşündüğüm için. Alt kademeye alacağım yatağın üzerinde de kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum.