Sumeyra19 Allah yardımcın olsun dua ediyoruz sana. Gebelik eğitiminde hoca şunu demişti: Bir kadın dağ başında tek başına olsa bile doğurur, yapacağınız tek şey kendinizi doğumun akışına bırakmak, sıkmayın, panik yapmayın, bu iş olacak, kendinizi vücudunuza bırakın ❤️