Fatma1663 Kısmetse Cuma günü yatış yapacağım. Sezeryan ile oğluma kavuşacağım. Darısı diğer Kasım annelerinin basına
Gamzeliim38 Fatma1663 Bende cuma günü sezaryen olacağım canım Hayırla sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza inşaallah 🙏😊
tugcakkn Fatma1663 bende salı günü sezaryen olcam ilk olucak da merak ediyorum öncesinde hangi testler yapılıyor bana cuma günü testler için gelmemi söylediler hastaneye de
Fatma1663 Kadriyeakarsu insallah ama ikincisi olunca insan daha bir korkuyor. İlkinde ne olacağını bilmediği için daha sakin oluyor
melikem1 Fatma1663 kesinlikle katılıyorum ilkinde ne olucagını bilmeden giriyosun ama ikincide geride evladın olunca zor oluyor bende perşembe sezeryan olucam güzel düşünelim güzel olsun hayırlı dogumlar olsun inşallah ikimizede 🙏
Denizay Fatma1663 sıraya göre söylüyorlae sanırım. 7de girecegim 8 gibi doktor gelecek nasipse. 7de girmezsem, geç kalır 8e yaklasırsa saat, benden sonrakinin olacakmış öncelik. Onlar biterse bana dönecekmiş sıra.
Fatma1663 Denizay aaa hiç duymadım öyle sıraya göre alma durumlarını. Benim doktorum öğlen yapıyormuş
Gamzeliim38 Fatma1663 Hiç sorma ağrılar benide bitiriyor ayakta duramıyorum artık Bebisler için 2 gün daha dayanalim insAllah canım iple çekiyorum cuma gününü
Fatma1663 Gamzeliim38 doktorum sabah gelsin demiş ebeye ben birazdan tekrar gideceğim bakalım ne diyecek