Recbey şindii şöyle ki benim 2. Ve 4. Ayta kanımı alıp bir karışıklık var mı diye baktılar ikisinde de negatif çıktı Allaha şükür. Geçen cuma doktora sorduğumda ilk doğumlarda sorun olmaz dedi. Genelde kanama oluyorsa hemen çağırıyorlar iğne vuracağız diye ama olmazsa 28. Haftada vuracağız diyen oldu. Bende hamilelikte değilde doğumdan sonraki ilk 72 saat vurulacağım inşallah Allahın izniyle bir sıkıntı olmazsa. Ama doktorum çok önemli değil ilk gebelikte bişey olmaz dedi 😊