gamzosgamzos çok cahil var ya bebek düşmesi demek bebekte bir sorun olması ve vucudun bunu fark edip yeni sağlıklı bebek için diğerini atması olarak nitelendiriliyor yani en azından Kağan hoca öyle yapıyo bende ona inanıyorum, herkes düşük yapınca ay doktorun yüzünden ay benim yüzümden... Allahın takdiri yenisine sağlık ömür diyen yok