13+3 haftalık hamileyim. Geçtiğimiz gün öğlen pembe kırmızı kanamam oldu, Hemen doktora geldik kese içerisinde kanamam var doktorum yatış verdi bugün ikinci günüm iki gündür hastanedeyim serum tedavisi görüyorum. Ultrasonda bebeğimin kalp atışlarını duyduk . yarın tekrar ultrasona gireceğim gebeliğin de böyle bir şey yaşayan var mı desteğe çok ihtiyacım var dualarınızı bekliyorum