Eseenn 13 Kasım Çarşamba günü sezeryana giricem normal beklerken sezeryana döndü. Var mı 13 kasımda doğuracak olan 😝🙄
Gamzeliim38 Eseenn Bende 15 Kasım sezaryen olacağım 🤗 İnsAllah kolay geçer dogumumuz Hayırla sağlıkla alalım insAllah evlatlarimizi kucağımıza 🙏
Gozdearslaner Benım de bebegım ters bende 19 kasım da sezeryan olucam canım saglıklı bı sekılde alalım ınsallah yavrularımızı kucagımıza 🤗
Badevehande Eseenn eczaneden alacağım lazım olursa diye önce emzirmeyi eğer emmezse göğüs pompası ile çekmeyi düşünüyorum sütüm var hamilelikte gördüm bi kaç kez. Zaten bilye kadar midesi var ama oda olmazsa tabiki alacam sarılık olmasından iyidir
Eseenn Badevehande Alsam mı bilemedim benim hiç süt akıntım falanda olmadı ne olur ne olmaz alayım köşede kalsın