Bayanlar yardımcı olun lütfen.
19+3 haftalık ikiz gebeliğin var. Ikizlerde ikili tarama yapılmıyomuş 13. Haftada detaylı ultrasonda girmştik 200 tl idi. Şimdi yine 4lü taramanın detaylı ultrasonuna girmem gerek bi iki hafta sonra ama iki çocuğa 900tl dediler. Tabi hiç bişey çocuklardan önemli değil ama devletlerde yapılmıyomuş özelde de artık herşey para tuzağı oldu. Avrupa yakasında daha uygun yapan hastaneler var mı bilen varsa lütfen yardımcı olun...