barlasmom Nst de 34. Haftada sancısı gözüken var mı ? Erken doğum riski gibi bir durum söz konusu oluyormu yaşayan varmı?
Hande3636 barlasmom 32. Haftamda sancım göründü. Doktorum iş yapmamamı çok fazla Ayakta kalmamamı tavsiye etti aksi halde doğumu erken başlatırsın dedi. Bende dikkat ediyorum şu an
Sedahatun barlasmom ben yaşadım, nst de düzenli sancılar çıktı serum iğne ve ilaçlarla durdurdular kasılmaları. Evde yatıyorum şimdi Çarşamba tekrar kontrolüm var. Sen ne durumdasın?
Badevehande sadece sancı belki vücudu Doğuma adapte etmek için çıkabilir erken Doğum o kadar kolay olmuyor canım
Badevehande barlasmom bazı doktorlar pimpirikli bizimki aşırı rahat😂 hatta bazen beni hatırlamıyor 😆🤷🏻♀️
barlasmom Sedahatun bir hafta sonra tekrar gidicem ama bu aralıkta sancı hissedersem gitmemi söyle iğneyle durdurmaya çalışırız dedi ama nst de öyle çıktı belirgin hissettiğim bir sancı da yok normalde sadece ara ara kasık ağrısı hissedebiliyorum o da anlık rahatsız edici bir seviyede olmuyo🙄
Sedahatun barlasmom evet resmen aynı şeyleri yaşıyoruz, doktor da aşağı doğru baskı hissedersen adet sancısı gibi sancı hissedersen suyun gelirse kanaman olursa acil hastaneye gel dedi onun dışında yatıyorum işte. Sağlıkla kucağımıza alalım da bebişleri 🙏🏻