Svgmom Merhaba arkadaşlar gaz sancısı ve karın ağrıları sizde de oluyor mu beni tedirgin ediyor karın ağrıları normal mi 😢 bu hafta kontrolüm var cinsiyeti öğrenirmiyiz dersiniz 🤔
Hazalozan Svgmom oluyo canım çok normal rahimdeki genişlemeden dolayı.. cinsiyetini de bize yüzde 80 ihtimal olarak söylemişti detaylıda bakıp
Svgmom Hazalozan siz kaç haftalıksınız ? Bu hep böyle mi gidicek acaba bide normal doğurabilsem keşke diyorum daha karın ağrısına ağlıyoken😅😅
Hazalozan Svgmom inşallah 😂😂 ben 15. Haftadayım hala ara ara yaşıyorum aynı ağrıyı ama hafifliyo zamanla