Duygubelis Hanımlar merhaba 37+2 günlük olduk sancılarım var diye 3 gün önce doktora gittiğimde açıklığı bir cm diye gönderdi o günden beri aşırı yoğun akıntı geliyor sıvı beyaz yada sarı oluyor ve pis de kokmaya başladı sürekli iç çamaşır değiştiriyorum acaba suyum mu sızıyor diye düşünmeye başladım daha önceden hiç böyle olmadı çarşamba randevum var başına gelen var mı acaba
Nuranburak Duygubelis muayene sırasında enfeksiyon olmuş olabilir sağlik ocağına gidin en azından bir tahlil yaparlar
Duygubelis Bambu açıklığıma baktıktan hemen sonra oldu 🤯 yanma kaşınma vs yok ama ay enfeksiyon mu kaptım son haftalarda olacak iş mi 😣
Bambu Duygubelis yanma kaşınma olmayadabilir ama akinto kokuluysa enfeksiyondur siz icinizi fershlatmak icin gidin bi tahlil yapin beklemeden