Ezgi90 Daha önce genital siğili olup normal Doğum yapan var mı ? Benim doktorum hamilelik sürecinde çıkmazsa normal Doğum yaparız dedi ama tedirginim bu konuda...
Ezgi90 Sanemm normalde sezaryen yapması gerek diye biliyorum çocuğun ses tellerine falan zarar verebiliyormuş. Ama benim doktorum normal olur dedi anlamadım 😕 7-8 yıl önce çıkmıştı..