ozge76 Kızlar şimdi doktordan geldim düşük riskin var dedi bebeğim 4+2 haftalıkmış progestan ilacı verdi kızlar düşüğü önlemek için ne yapmalıyım yardımcı olun
Esfa ozge76 doktorun verdiği ilacı düzenli kullan ve kendini yorma yat genelde düşük ihtimali olanlara doktor yatak istirahati veriyor
Seymaert ozge76 ayaklarının altına yastık koy ve uzan hiç birşey yapma. İlacını da aksatmadan kullan. Allah yardımcın olsun 🙏
Gul94 Sadece uzan dinlen ve ayağa kalkma ayağının altına yastık koy iğnelerini saniyesinde vurdur yada ilacını iç canım benimde çok çok kanamam oldu şuan son 25 günüm kaldı ve iyi düşün seni rahatsız eden şeylerden uzak dur kendin ve evladın için uzan uzan dinlen biraz
ozge76 Gul94 canım benim kanamam yok kesen düzensiz dedi ilaçı alttan koy dedi bebek için daha sağlıklı olurmuş