Canım ben de bi pazar günü acile gıtmek durumunda kalmıstım . Asırı kusuyordum artık çok şiddetli. Dedım hanı acaba zehrlendım mı vs dıye. Gttım üni. Hastanesının acıl bolumune herseyımle ılgılndıler kan idrar ornegı aldılar snra serum vrdıler. Snra ıdrarda bısı cıkmıs. Hemen kadın doğum bolumune cıkrttılar ultrasonla baktılar bebekler ıyı . Sadece vucudumda artık kusmaktan bısı kalmadıgı ıcın yatıs vermıslerdi. Benım basıma bole bısı gelmıstı baktılar var yanı tabıkı herzmn acillerde . özellikle bole üni . Arastrma hastanelerinde bakarlar daha detaylı. Bizim ust mah ozel hastane var bı kere oraya gtmstm ilk baslarda yıne kusmalardan dolayı gece bana ne ıdrar kan aldılar ne ultrasonla baktılar sadece bana uygun olan bı serum verdıler. Tavsıyem geniş kapsamlı hastaneye gıt gıdersen .