Rmysa_29 Hayırlı sabahlar kızlar.Su fazlalığı sezeryan sebebi midir?34 haftaya kadar bise yoktu su 2 haftadır suyum fazlalarmış şuan nette girmeden doktora sorsam mı normal mi sezeryan mi olur diye.
Smsmsm Rmysa_29 etkilemiyor diye biliyorum elimde yaşamıştı aynı olayı suyu fazlaydı ama normal yaptı sorun olmuyor yani
Rmysa_29 Smsmsm gerçekten mi doktora sorucam öğleden sonraya attı sonuçlarımı bekliyorum bi sorarım yinede.