Edanr45
Merhaba arkadaşlar 9+4 günlük hamileyim hamileliğimin başından beri progestan kullanıyorm fitil şeklinde bazen sabahları kahverengi akıntım oluyo normal mi acaba.Ayrıca iki gündür karnıma da kramp giriyo sanki endişelendim de baya acaba bişey mi oldu