Advocatemelike Merhaba, bugün 6+0 olarak hesaplanan gebeliğimle ilgili doktora gittim ve doktor kesenin 15 mm olup 5+4 olduğunu söyledi. Böyle olan var mi Bilgi verirseniz çok sevinirim
Bursaa12312 Advocatemelike böyle olması normal canım ilk zamanlarda geç döllenme olabiliyor canını sıkma sonradan gününden önde bile gidiyor rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Meralll Advocatemelike merhaba, bizim de 4 gün geride görünüyor ultrasonda ilk gittiğimizden beri. Bugün 12 hafta olduk çok şükür 🤲🏻 Kafanıza takmayın 3-4 günün bir önemi olmadığını söylemişti bize dr. Sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah😊
Advocatemelike Bursaa12312 amin güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim 🤗 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
bebegimmm16 Kızlar merhaba bende geçen hafta doktora gittiğimde yeni öğrenmiştik 3.81 mm ydi kese sat 28 eylül beya hcg 3097 ydi yükselmeleri takil ettik bi hafta gayet güzel yükseldi sizce sıkıntı varmıdır