Brcnfrt ya benim 9 10 haftalıkken ufak lekelenme tarzi kanamam olmuştu gittim doktora iğne verdi yerleşme kanaması bide dedi kötü bişey demedi yat dinlen yorulma demişti bende hiç yerimden kalkmasın bişey olcak diye o kutu bitmeden 2 tane kalmıştı ignem şiddetli ağrım olmuştu 2 gün geçmedi geçer diye bekledim gaz sancısıdir dedim baktım olacak gibi değil yakın bı hastane gittik bebek iyi kanamada yok denecek kadar az sadece ağrım vardı yatırdılar beni düşük olmasın diye serum falan takicaz dedi istemezsen sorumluluk size ait dediler korktum yattım bende 2 gün serum yedim bide düşük.onleyici iğne vuruyolardi sabah aksam ağrı geçmedi 2 .gün çıktım doktor bı kutu daha iğne yazdı bide hapını ekledi kullandım bitirdim iğneyi coksukur bı daha olmadı en son ko trole gittiğimde kalsilmam oldu dedim oda iğne yazicakti yine bende agrim var bide iğne ağrısı cekmeyim dedim hapı var onu içsem olmazmi dedim doktor hap kullandirmayi doğru bulmuyorum dedi ozaman fitil yazayım dedi tamam dedim bende şimdi 2 tane falan kaldı çok şükür.
Allah kimseye yaşatmasın düşük ağrısını o gün resmen yemek görmedi gözüm baya kilo vermiştim o ara birden.