Gizemmasalmina Kizlar dün geceden beri karnımın alt kısmında ağrı batma var ve rahmin üst kısmı çok sert yuruyemiyorum ağrıdan sanki ayağa kalkınca bebek düşecek mis gibi geliyor 37+3oldum bugün sizce acile gideyim mi varmı böyle şeyler yaşayan
nagehann Gizemmasalmina doktorun en azından kasılmaların var mı diyr nst ye bağlar, brncr git için rahatlasın