elfcam1
Kızlar 37+6 haftalk hamileyim dün sabahtan beri belim kasıklarım ve bacaklarm olmak üzere çok ağrım var gece gözümü bile kırpdırmayan bi ağrı.. Dűn aksam acile gittim açılman yok dedi evde devam et sıklaşırsa gel dedi bu kadar sancı çekip nasıl açılma olmaz yada bu ağrı daha ne kadar sürerrr?? 😓