Lamia_Kolat Merhabalar arkadaslar, 35-37 haftalarda B grup streptekok enfeksiyonu testi yapilmasi gerekiyormus,yaptiran oldu mu? Ben 36 haftamdayim doktorum bu konuyla ilgili hic bir sey soylemedi bana.Simdi tesadufen karsima cikti.