arslanmerve57 evet imkan meselesi benim suan ozele gidecek durumum yok malesef. Masaj yoluyla ağrimi hafifletiyorum. Evde viks gibi bir krem varsa ondan sürebilirsin ben at kestanesi kremi var masaj jeli onu kullaniyorum şuan. Beni ayağa kaldiran tek sey o. Internette okudugum kadariyla d vitamini eksikliği bu agriya yol açiyor. Gunde bir kac kez sicak ya da soguk kompres iyi geliyormuş :) gecmis olsun en kisa surede atlatalim insallah